6:35 PM

Blood Electrification

Last nite, I watched Halal Bio on Astro Oasis. 


Sangat terkejut ada alat perubatan untuk menyembuhkan penyakit HIV/AIDS, kanser dan lain-lain.


95% penyakit-penyakit tersebut boleh sembuh.


Alat ini dinamakan Blood Electrification.


Kajian ini dilakukan oleh doktor-doktor di USA. Namun begitu, hospital USA tidak mahu menggunakan alat ini kerana ia akan membawa kerugian kepada hospital-hospital disana. Hal ini berikutan, setiap pesakit kanser yang dirawat di sana, kos yang perlu dibayar ialah US$360,000, sedangkan jika alat ini digunakan, kos yang diperlukan hanya lah US$5,000. (well, still expensive, but compared with 360,000?!!).


Tambahan lagi, jika USA melabur kepada alat ini. Ubat-ubatan semestinya tidak lagi menjadi permintaan penduduk dunia. Sedangkan kita tahu, kebanyakkan ubat-ubatan yang kita gunakan pada hari ini datangnya dari USA. USA akan mengalami kerugian besar, jika hal ini berlaku.


Sangat teruk. Ramai penduduk mati kerana penyakit-penyakit ini. Namun, yang mereka fikirkan hanyalah keuntungan. 


Ingin saya sarankan disini ialah, jika anda diluar sana ialah doktor. Lakukanlah kajian terhadap alat ini. Ini kerana salah seorang doktor yang cuba memberitahu orang ramai tentang perkara ini sudah pun meninggal dunia. Kononnya, kematian beliau disebabkan penyakit jantung. Tetapi isteri arwah doktor tersebut menafikannya. Cubaan beliau untuk memberitahu kepada orang ramai menjadi ancaman kepada beliau dan keluarga. Doktor-doktor lain yang turut terlibat dalam penemuan ini, tidak lagi berani untuk bercakap tentang alat tersebut. Sigh*


Jika anda seorang yang sangat kaya, buatlah pelaburan untuk penemuan ini. Agar sama-sama kita dapat manfaat daripada alat ini. 


Tidak anak, menjadi yatim
Tidak isteri, menjadi balu
Tidak suami, menjadi duda
Tidak ibu, tangisi anak
Tidak bapa, kehilangan anak

0 comments:

Post a Comment